Politica de retur
Politica de retur
Despre returnarea produselor personalizate
In conformitate cu dispozitiile OG nr. 130/2000, art. 4, alin.b: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului”.
Totusi, atunci cand comanzi produse personalizate care prin natura lor nu pot fi revandute altor clienti, nu mai beneficiezi de aceleasi drepturi. Aceste produse nu sunt returnabile (sunt personalizate cu imagini sau texte la cererea ta ceea ce face imposibila revanzarea produsului).
Produsele pesonalizate conform legii OUG34/2014 art.16 lit.c nu pot fi returnate.
Despre produsele neconforme
Examinam cu atentie fiecare articol inainte de a-l trimite spre expediere. Cu toate acestea, in situatii rare, se poate intampla ca unele produse sa aiba defecte (de productie sau personalizare). Daca se intampla acest lucru, vom reface si reexpedia produsele fara a-ti impune costuri suplimentare.
Daca pachetul nu a sosit la tine in conditii optime, avem posibilitatea sa il reinnoim. Daca preferi sa nu refacem produsul, poti cere rambursarea sumei achitate, fara a solicita despagubiri aditionale. Va fi necesar sa ne furnizezi informatiile unui cont bancar. In aceasta situatie, costurile asociate returnarii produselor vor fi suportate de noi.
Despre produsele care nu sunt personalizate
Stim ca deciziile tale pot evolua, asadar iti oferim siguranta si lipsa de griji prin posibilitatea de a returna produsele in termen de 30 zile de la primire, fara intrebari sau complicatii. Astfel, te incurajam sa explorezi lumea produselor noastre relaxandu-te, zambind si bucurandu-te de creativitate si curiozitate.
Trebuie sa stii insa ca daca te razgandesti si vei returna un produs (care nu este personalizat sau neconform) va trebui sa achiti costul transportului.
Dacă ai comandat pack-uri le poti returna doar dacă acestea nu sunt deschise. În cazul în care ambalajul lor este rupt nu putem accepta returul. Toate produsele trebuie returnate în ambalajul lor original, nedeteriorat.
Despre greseli de ortografie
Retine ca nu avem obligatia sa verificam eventualele greseli de ortografie. Atunci cand trimiti un text de personalizat asigura-te ca l-ai transmis corect. De asemenea nu ne asumam situatiile in care fotografiile care nu au rezolutia potrivita (sunt slabe calitativ) si degradeaza vizual aspectul produsului.
Despre termene
Orice reclamatie va fi adusa la cunostinta FlashCard in maxim 24 de ore de la primirea comenzii.
Vom solutiona cererea ta in maxim 3 zile lucratoare.
Pentru orice intrebari ne poti contacta la (+40) 766 498 272 sau in scris la comenzi@flashcard.ro
Formular retur produse
Prezentul formular de retur este disponibil exclusiv pentru returul produselor nepersonalizate. Produsele personalizate nu se pot returna decat in situatii exceptionale prevazute expres in Termenii si conditiile disponibile pe www.flashcard.ro.
Completarea formularul de retur este obligatoriu in cazul produselor nepersonalizate indiferent de motivul returului! Daca produsul comandat nu coresponde cerintelor tale, poate fi returnat in ambalajul original. Returul se poate face in maxim 14 zile de la primirea produsului si iti vom returna contravaloarea produsului in contul bancar in termen de 10 calendaristice. Acesti pasi se vor face dupa completarea formularului de retur si dupa primirea unui raspuns din partea FlashCard.ro
Costurile de retur sunt in sarcina clientului, cu exceptia cazului in care produsul este defect/deteriorat sau gresit (s-a trimis un alt produs decat cel comandat).
Nu se accepta returul cu ramburs sau oficii postale!